måndag 22 februari 2010

Hallå!!

Är det nån som läser min blogg...haha jag vet jag skriver ju inte så ofta men de e iaf kul om man vet att fler än en läser den (Jag vet Åsa att du vill läsa om mitt händelserika liv) men de kanske finns fler?

Ja idag har jag arbetstränat som det nu så fint heter på anhörigstödet och det e lika skoj som vanligt men man blir snabbt trött i skallen och man hänger inte med i alla svängar hela tiden men de e väl meningen ;)

Nu är ja hemma och har försökt få upp min motorhuv på min bil men det gåååår inte, jag fick damp och gav upp men jag har iaf satt i motorvärmaren så nu hoppas jag att den vill starta sen när den har blivit uppvärmd.

Såå jäkla kallt nu ute det e ju värdelöst jag funderar starkt på att flytta utomlands där det inte finns nån snö, är det möjligt? :)

Nä nu ska jag gå på dass!

Have a good one :)

Inga kommentarer:

Provider