lördag 15 maj 2010

Bilder från kryssning 13-14/5 2010


Jag mötte upp Bollnäs brudarna på lill båten

Go Elin

Ombord på Birka med Go Becca

Syrran är i gasen

Dom här grabbarna underhöll oss under middagen

Eskilstuna grabbarna

Patrick i rutiga skjortan från Småland

Det här va det första man såg när man vaknade på fredagen

Full fart på brudarna på bussen hem

Festen fortsatte hos Becca

Niklas från Sthlm

Ja det var en kanon kryssning klart värt att man mår som man förtjänar idag. Finns en hel del fler bilder men får inte plats med alla här.

I morgon är det iaf dags för Sandra att konfimera sig, vad stor min lilla bäbis har blitt :)

Nu ska ja ta på mig jamasen och slöa ;)

Puss på er fans där ute

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin min man blev i kläderna jag köpte till kryssningen :) kul att se att han fick användning för den rutiga skjortan :) // frun från Småland

Provider