söndag 13 juni 2010

Fränt

En mycket frän helg som har spenderats ute bland folk och med bästa Jessica. Var så skoj och mys att sitta med henne och de andra tärnorna och prata bröllops ståhej längtar verkligen till den dagen fy satan vad jag kommer att grina och skratta.

Träffat mycket roligt folk gamla och nya bekantskaper såååå kul!

I morrn väntar jobb igen men nu e de bara denna vecka och en till kvar sen så får man ledigt två veckor då ska ja hitta på nått iaf åka på lite roadtrip och eventuellt nån kryssning :)

Tänker mycket på dig och du betyder fortfarande otroligt mycket men jag antar att du inte känner desamma. På ett vis orkar jag inte bry mig längre jag ska satsa på mig själv och jobba mot mitt mål, jag kan inte flumma hela tiden ;)

Man lever bara en gång och man ska inte tänka bara göra!!
<33333

Inga kommentarer:

Provider