torsdag 4 augusti 2011

Sommaren över

Nu börjar man snart i skolan igen känns bra har siktat in mig på att vara klar till jul men det är väl kanske att sikta lite väl högt men bättre det än att inte sikta alls. Har ju bara ett ämne kvar nu sen kan ja skicka in ansökan till högskolan.

Varit till Norge men älsklingen och två små katter, Joey blev IC (International Champion) det var skoj.

Annars händer det väl inte så mycket ska åka till Hudik på lördag och äntligen gå på Gossip igen! Som jag och hjärtat har längtat.

Ibland så får jag spunk! Varför bara babbla om en massa onyttiga saker i stället för att prata om sånt som verkligen är viktigt!! Är folk blind eller??? Ush mår piss nu så måste bara häva ur mig lite.

TALA KLARSPRÅK MED MIG FÖR JAG KAN INTE LÄSA TANKAR! Jag tror nog att det flesta känner så men folk fortsätter att tala i gåtor ungefär som att alla ska fatta.

Jag vill folks bästa men jag kan inte hjälpa alla och jag kan inte hjälpa dig om du inte pratar med mig! Tror fortfarande att jag tänker liite för mycket på andra det är jobbigt men kan inte hjälpa det.

Jaja som sagt man mår lite piss ibland och vissa kan verkligen trycka på de rätta knapparna, men jag reagerar inte mot dom utan sitter istället sen och tänker på de dom har sagt och kanske vad dom egentligen menade.....när jag inser att det är synd om dom för att ingen lyssnar då mår jag ännu sämre och blir arg på mig själv. Fast det är ju inte alltid mitt ansvar att lyssna och agera man tycker att någon annan oxå kan göra det. Man ska inte lägga sig i andras liv så därför tänker jag inte göra det heller dom får sköta det där bäst dom vill.

Nu ska ja koppla bort allt dåligt och koncentrera mig på det som är bra. För det finns det en massa som är!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Provider