söndag 23 november 2008

Nytt Nytt Nytt

Japp nu e denna blogg helt ny och det är denna som gäller från och med nu.

Snart kommer Moa hit en sväng och busar lite :) Sen ska ja knata iväg till statoil och prata lite skit med Jessica en stund.

Måste även koka grönsaker som jag ska ha med mig te skolan i morrn för vi ska ev. visa upp vår pjäs. Skulle vara bra att plugga lite oxå.... ush jag skäms för jag inte har gjort lika mycket som jag hade tänkt men men jag får väl ta igen det ikväll och i morgon.

Idag har vi varit iväg och vallat svärmor lite på Rusta och Dollar finns så mycket julsaker där så man bli kanon sugen på att pynta och inhandla juklappar. Men de e inte långt kvar nu e :)

Vi har satans kallt här i vardagsrummet tror ja fryser fingrarna av mig snart:)

Nu så ska ja plocka lite, ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Provider