måndag 24 november 2008

Plugg

Har varit duktig nu och skickat in ett arbete i alla fall men de man skriver känns aldrig som det är tillräckligt bra men vi får väl se vad lärarna tycker.

Har ett arbete kvar som jag har svårt att komma vidare med men jag ska nog lösa det med.

Idag har vi bestämt i alla fall att ha en lite klassfest på fredag och de ska bli kanon kul tycker jag vi har pratat om de ända sen vi började men nu äntligen blir det av.

I morgon ska ja till tandhygienist och visa upp min fina mun det är såå skönt att jag äntligen kan gapa och äta normalt. Man blir så handikappad när man har ont i munnen.

Har bara 4 veckor kvar i skolan nu det känns overkligt men otroligt kul oxå.

Andra planer för veckan är att jag ska besiktiga bilen kl 06.50 på torsdag morgon. Annars så ska väl allt rulla på som vanligt.

Nä nu ska ja plugga vidare.

Inga kommentarer:

Provider