söndag 28 juni 2009

Allt och inget

Nu e man hemma från krogen och efterferre och fyy satan vad varmt de e i vår lägenhet. Det här e andra dagen i rad jag kommer hem så här på morgonkvisten men de händer inte ofta och det e ju roligt å, jag fick skjuts nu av en chaffis som tyckte synd om mig där jag gick i min ensamhet på ren, sååååå gullig tack för allt, nu kommer jag ju inte ihåg vad han hette men han var verkligen urgullig och omtänksam sådana karlar träffar man inte varje dag.

Jag tänker på mycket, hur mitt liv har varit och hur det ska bli i framtiden, en del har sin "gud" som dom tillber, jag "ber" till pappa, jag frågar mycket och vissa saker får man svar på direkt andra saker inte, varför det e så vet jag inte men det händer mig iaf. Jag undrar varför allt blev såhär, är jag lycklig, vill jag ha det såhär, vad vill jag med mitt liv, vill jag ha barn, vill jag ha hus, vill jag gifta mig och i så fall varför?, vad vill jag jobba med och varför är jag så inne helvete lat? Jag tror nog ibland att jag tror att saker och ting bara ska ramla ner framför mig och allt detta för att man e bortskämd eller? Nej jag har sagt det för och jag säger det igen, ryck upp mig!! det e det ända rätta.

Jag tänker mycket på dig, på hur allt hade sett ut med dig, hade jag varit lyckligare då eller? I mitt huvud är det någonting som säger nej, men man e ju lite nyfiken på hur saker och ting hade varit med dig. För mig är du inte var du men det e väl inte så konstigt?.

Nu är det någonting som säger att jag borde sova några timmar, Jaaa det gör vi, ibland e de bra att tänka som the yes man, man ska säga Ja till allt!!

Prova det mina vänner, nu blir det kudden någon timme, undra om svärmor kan hämta min bil i senare idag, jag tror inte jag e riktigt pigg för det men man vet ju aldrig:)

Puss och kram till alla som jag känner och alla mina vänner!

ETT STORT TACK TILL DIG SNÄLLA CHAFFÖR SOM PLOCKADE UPP MIG PÅ REN, DU ÄR GULD VÄRD!

Inga kommentarer:

Provider