torsdag 9 juli 2009

Äntligen tebax

Ja nu e man äntligen tillbaka i internet världen det e ganska skönt :)

Ja under denna frånvaro har jag varit på en massa kalas, Daniel morfar fyllde 85 år sen dagen efter typ så var det dags för lilla Joakim att hålla 1 års kalas, det e alltid trevligt med kalas:)

Sen har väl inte mycket hänt, jag, svärmor och lillbruden var häromdagen på Majas i Rengsjö det var kanon mysigt, bara det att det e en viss brud som e i en viss ålder så man får spunk ibland på henne men jag älskar henne ändå på nått konstigt vis :)

Idag kommer Rikard hit och ska stanna till lördag får väl se vad grabbarna ska hitta på, jag kanske åker upp till höstbodarna för där e mamma och e hus och barnvakt, men ikväll har vi teater så det får bli i morrn jag åker dit i så fall. Just nu håller jag på och bakar matbröd men vi får väl se hur det blir, jag håller tummarna.

Hoppas alla får en mysig dag!

Inga kommentarer:

Provider