onsdag 22 juli 2009

Sorgligt

Igår var en sorglig dag för då fick vår allas kära hund Pepsie somna in och fara upp till himlen. Hon var 98 år gammal i männskoår så det var inte mer än rätt att låta henne få somna, men det blir tomt för oss här nere som gillade hennes sällskap och hennes tokigheter.

______________________________________________________________________

Ja idag då ska jag städa lite här har jag tänkt för ikväll kommer nog Jossan och Fredde hit på lite tokigheter. Vi får se vad vi ska göra men skoj blir det nog:)

Älsk var väl uppe hela natten så han kan man inte räkna med idag.......

Jaja dags att klä sig och sätta igång men lite frulle först kanske..... Ja jag vet jag skjuter på det men samtidigt det e ju jag som bestämmer när jag ska börja så det blir mitt problem, haha!

Längtar till måndag då far jag och älsk mot söder och kollar hur det ser ut där nuförtiden:P Det ska bli mysigt att komma bort lite.

Nu ska ja göra nått, hoppas alla får en kanon bra dag!!

Inga kommentarer:

Provider