fredag 7 augusti 2009

Long time

Har inte haft tiden eller lusten att blogga så därav har ingenting blivit skrivet. På senaste tiden har jag sökt jobb som en tok, gått hos en jobbcoach och äntligen har jag fått bekräftat att jag börjar praktisera den 17 aug, jag längtar som en tok! Äntligen skall man få komma ut och göra nått värdefullt.

I helgen är det marknad så i morrn skall man dit med svärmor och lillbruden :) På kvällen sen ska vi ha partaj för Frida som tänker lämna oss och fara till England och vara borta länge det blir nog mycket roligt och händelserikt för henne.

På måndag drar jag och älsk med oss Moa och Petra på en myskryssning med Birka det skall bli kanon skoj!

Dagen och kvällen blir lugn för oss känns bra nu efter några dagars rännande på olika möten och annat som man har haft för sig:)

Nu har älsk tvättat klart så nu ska ja nog ta reda på lite tvätt.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Provider