onsdag 19 augusti 2009

Onsdag

En kort första vecka för mig då jag i morrn åker ner till Uppsala för att träffa farbror doktorn för att sedan återvända hem på fredag.

Dom här tre dagarna har gått riktigt bra men man e bra trött när man kommer hem massa nya intryck och nya människor och nya rutiner att ta in men det e väldigt roligt och väldigt trevligt.

Igår blev jag kvar på teatern efter vi hade ätit lunch där satt vi och spånade mer på vår sensommar revy det börjar bli tajt med tid nu men det ska nog gå bra det brukar det göra för oss.

Idag efter jobbet så ska jag äta nått sen kolla in på åhléns och på banken sen far jag ut till mamma för att färga mitt hår, ska prova nått nytt en mousse som man tar i håret och så blir det färg.... ja jag vet det låter konstigt men man måste ju testa.

Klockan tickar på så dags att göra sig redo!

Inga kommentarer:

Provider