söndag 15 november 2009

Mysigt

Jo det var verkligen mysigt i Kilafors där åt vi god sallad och sen badade vi jag bubblade mest för de e ju sååå skönt och det var längesen jag gjorde det. När vi hade badat en stund så klev vi upp och då kom en tjej och visade Mary Kay grejor en massa parfymer och spa saker och även lite hudvård men de va mycket nya grejor och nu har jag bestämt mig för att jag ska börja sälja för det e bra grejor och man får ju samtidigt komma ut och träffa en massa folk plus att man behöver inte känna någon press att man måste sälja si och så mycket utan att man styr allt själv. Jag kommer börja smått med hudvård i första hand sen utöka till spa saker tror ja. På tisdag ska ja iaf träffa Anna som e konsulent så ska hon hjälpa mig att komma igång :)

Ja i morrn går man in på sista veckan på praktiken sen så ska jag ägna tid åt Mary Kay ett tag, jag ser fram emot det väldigt mycket.

Nu ska ja fortsätta titta på Heartbreak Hotel!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Mary Kay är superbra grejer! Jag använder det och det är värt varenda krona! :)

Ika sa...

Håller helt med dig!

Provider