onsdag 16 december 2009

Glad

Idag är jag glaad redan nu när jag nyss vaknat. Varför undrar ni nu, jo jag har beslutat mig för att jag inte ska sälja bilen, jag klarar inte av det för den bilen gillar jag verkligen (oftast) och nu har jag lagt ner min tid, energi och hjärta på att få henne fin igen så nu vill jag ha henne kvar min lilla skata det tar ju bort så otroligt mycket av den frihet man har så det känns helt enkelt rätt att hon ska få stanna hos mig.

Jaa nu har jag nog hyllat min bil tillräckligt. Såå sorry alla som vill köpa skönheten, hon stannar kvar blir här.

Idag ska vi fara ner på stan, Danne ska jobba och jag ska gå och irrra lite i affärer :)
Ikväll ska jag sjunga singstar hos Linda sååå skoj att vi har börjat träffas igen.

Nu måste jag börja fixa till mig.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Provider