torsdag 10 december 2009

Ombesiktning

Ja det står högst på min lista idag, var och bytte ruta igår så nu jäklar ska bilen gå igenom! Ska ladda batteriet på kameran och knäppa lite kort på den för sen ska den ut på blocket! Japp nu läste rätt jag ska sälja den, hoppas innerligt att jag hittar en köpare fort!

Ikväll kör vi sista föreställningen undrar om det e någon som har hittat på nått jävelskap..... men jag ska vara där tidigt och kontrollera och kanske man måste gömma nått oxå.

I morrn då måste vi till teatern och städa undan allt och senare på kvällen ska vi ha avslutningsmys, myyyyyysigt!

Nä nu måste jag äta lite frulle och sen duscha :)

Ja inatt var en sån natt där jag drömde en massa knepiga men oxå väldigt mysiga saker :) Sånt gillas väldigt mycket

Puss puss

Inga kommentarer:

Provider