söndag 10 januari 2010

Grattis

Stort Grattis till mig själv. Ja 25 år har gått av mitt liv och ändå känner jag mig pånytt född :) Vet inte hur eller om jag ska sumera dessa 25 år det har väl innehållit mycket gott och blandat kan man väl säga. Jag har lärt mig mycket och mer ska de bli och så skall det bli iaf detta år ska det bli en hel del njutning det kan ja lova er.

I morgon kör jag igång med träningen det ska bli sååå härligt!!

Tänker mycket på en person just nu, en person som jag har mycket roligt med och som jag trivs väldigt bra med. Hoppas denna tid går fort så vi kan träffas snart igen.

Jag vet att man kanske inte borde skriva saker i sin blogg men det gör jag iaf för att det e min blogg och jag bestämmer!

Nu e jag trött så resten av kvällen blir det bara slappa :)

puss puss

3 kommentarer:

Lotta sa...

Helt rätt! Din blogg, du bestämmer! :) Hoppas du haft en fin födelsedag!

RCB sa...

Klart man får skriva vad man vill i sin blogg! Gillar inte någon det så behöver de ju inte läsa bloggen nå mer!

Ett stort grattis!

Ika sa...

Tackar :)

Provider