fredag 29 januari 2010

Taskig

Är jag mot er som nu läser min blogg för jag har verkligen varit skit kass på att uppdatera och det kan ju bero på att det händer mycket med mig och mitt liv just nu. Vill inte tala om allt här men jag kan säga att jag mår prima ;)

I morrn e de min tur att lämna in system på travet det ska bli hur bra som helst hoppas ja, jag har redan två klara system så ja måste bara in med dom i morrn. Hoppas verkligen att det blir gemensam tittning för de var ett tag sen nu. Saknar grabbarna grus måste ja säga :)

På söndag bär de äntligen av på den efterlängtade VIP kryssningen!! Satan i gatan va skoj jag ska ha det hoppas på att det blir mycket roligt folk ;)

Ja nu så ska ja krypa ner under täcket och drömma en massa mysiga drömmar sjukt hur man kan styra sina drömmar igentligen fast bra oxå:)

Ska göra om lite här på bloggen när jag får tid och lust!

Puss puss

Inga kommentarer:

Provider