måndag 30 augusti 2010

Halloj i lingonskogen

Ja då har det gått ett tag igen sen man var här då men ursäkta man har kanske ett liv oxå.... Well well jag vet inte har jag eller har jag inte det.... har faktiskt inte tänkt på det just nu fokuseras allt på skolan och tänker inte nå på fester eller killar...otroligt för många kanske men så är det faktiskt. I helgen då ska ja på vara med på motortävling på lördag och sen på lördag kvällen ska ja glassa i min röda sportbil. På söndag ska ja spendera dagen med minsta systerdottern och hennes kompis, vi ska åka karusell och äta karamell...haha nej dom som känner mig vet att jag tyvärr inte kan åka karusell längre.

Räkna matte idag för typ första gången på 100 år typ kändes riktigt bra. I morrn blir det engelska och mer matte.

Jaja nu kompisar ska ja dricka upp mitt te sen ska ja krypa ner i sängen.

Puss puss

Inga kommentarer:

Provider