onsdag 11 augusti 2010

"Vad gör du nuförtiden, varför hör du aldrig av dig?"

Hahah ja lite så känns det nu med denna blogg men man har helt enkelt haft fullt upp och inte orkat skriva bara för det har verkligen hänt saker, jag har haft mycket skoj denna sommar måste jag säga :)

Men nu ska det bli ändring på skrivandet iaf, jag ska skriva varje dag minst ett inlägg så. Ser fram emot den 23 nu när man får bli student igen det ska bli härligt! Hoppas på att träffa en massa roligt folk *längtar*

Kommer att bli lite små tripper till storstan oxå och shoppa, gå på galor och mysa på :) Längtar som en tok till det med :)

Ja livet e bra nu, jag satsar på mig själv och är en gigantisk egoist men det skäms jag inte över jag tackar för att jag äntligen$ får och klarar av att sätta mig själv i första rummet.

Det närmar sig bröllop och möhippa, kanon skoj!!!
Ser fram emot 26-27/8 då blir det lajbans :)

Puss Puss

Inga kommentarer:

Provider