måndag 14 september 2009

Måndag

Helgerna går sjukt fort men skoj har jag haft. Fredag blev en lugn kväll men på lördagen var det dags för party med tema maskerad, ska lägga ut bilder senare. Det var en mycket trevlig kväll iaf och igår så var det kalas i höstbodarna för Tommy Larsson som fyller 50 pannor på onsdag igentligen men vi firade honom igår och så passade vi på att ge Mamma present oxå för hon har oxå birthday på onsdag.

Idag blir en bra dag det känner jag på mig ska idag få följa med på hembesök och efter jobbet ska jag hem och äta lite och vila sen ska ja bege mig ut på promenad tänkte ja!

Sen vill jag oxå säga att vissa är så himla negativa, sluta med det!! Det blir roligare om man är positiv och sprider lite glädje istället för att sitta och gnälla, saker och ting blir inte bättre för att ni gnäller gör någonting åt det ni gnäller för istället :)

Nu ska jag göra mig klar, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Provider