fredag 25 september 2009

Veckan

Ja veckan har bara dragit fram som en tromb och nu sitter jag här och funderar vad jag har gjort....
Ja det har varit en del möten och full rulle överhuvudtaget så därför tänker jag bara slappa och ta det lugnt i helgen och vara hemma och spara pengar:)

Ikväll blir det mys hos Fredrik och Jossan med taco buffé. I morgon på dagen har jag inget planerat men på kvällen ska ja hem till mamma och mysa. Så ni hör ju själva att det blir rikligt med mys och det ska blii sååå soft.

Hösten är verkligen här och jag njuter, jag älskar hösten! Det är fina färger och det börjar bli kyligt man får mysa på sig en massa kläder och tända ljus loooove it!

Idag jobbar jag eftermiddag det kommer gå kanon bra jag älskar mitt jobb:)

Nu dags att klä sig.

Ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Provider