onsdag 16 september 2009

Positiv

Ja jag har mycket positivt i mitt liv, min familj, mina vänner som jag ibland tror att jag inte har men det har jag ju och det som står högst upp på listan nu är mitt jobb eller praktik kanske man ska säga. Jag stormtrivs verkligen alla är så glada och snälla och man lär sig nått nytt varje dag:) Är verkligen glad att jag får vara där.

Idag har jag motionerat mycket cyklande har det blivit och en prommis hem sen cyklade jag ner igen på stan men jag fick skjuts hem då jag är lite skraj för att cykla ensam i mörkret. Det blir prommis i morgon till jobbet sen cykla hem:) Jag är fett nöjd med mig själv!

Jag längtar verkligen till lördag det kommer bli kanon skoj!! Hoppas verkligen att en viss person kommer hem då för jag kan ärligt säga att jag saknar han. Har erbjudit mig att hämta hem han men eftersom min bil inte vill som jag vill så går de ju tyvärr inte men jag håller verkligen tummarna för att han dyker upp!

Ja nu blir det lite slappande sen blir de sängen!!

Jag älskar mitt liv :)

Inga kommentarer:

Provider