söndag 11 oktober 2009

Fattar inget

Jag uppdaterar som en tok men inte faen lämnar folk kommentarer för det inte..... vad vill NI att jag ska skriva om??

Mitt liv är väl tydligen inte så intressant helt enkelt så kan jag oxå känna vill jag lova, man gör det man ska på veckorna och på helgerna så festar man (förutom denna helg) det kommer bli helt galna fester denna månad kan ja lova ser fram emot dom såååå mycket!! Det var fett värt att jag var hemma denna helg och ta de lugnt kan ja lova;)

Ska försöka bli bättre på att lägga upp bilder här på bloggen men jag glömmer bort att lägga in dom, haha!

I morgon kommer de en lista som vanligt, nu ska ja slöa lite sen blir det tidigt i säng!

Puss puss

2 kommentarer:

RCB sa...

Jag brukar vara in och läsa, men är nog väldigt dålig på att kommentera, det medger jag... Ska se om jag kan bättra mig :P

Ika sa...

Hehe tack vännen, jag e lika kass att kommentera själv så därför kommenterar ingen hos mig heller ;)

Provider