torsdag 1 oktober 2009

Torsdag

Idag blir det väldigt lugnt på jobbet eftersom det kommer ganska lite folk men det e skönt oxå men jag får en känsla av att morgondagen kommer bli jobbigare men man ska inte ta ut nått i förskott.

Tittar på Vakna nu som vanligt, älskar de gänget dom e såå goooa. För första gången (tror jag) så håller jag helt med Meral om att Paul har skit sexig rööst, I loooove it!

Efter jobbet idag såå ska jag vara med Danne, Moa och Åsa och käka för Danne ska hämta upp Moa på f-skolan för att idag skall Åsa förbereda sig för dagen D som är i morgon såå glad för hennes skull att det äntligen blir av nu.

Listan

  • klä sig
  • dricka min frukostdrink
  • slappa
  • jobba
  • umgås med mysisarna
  • käka
  • teater
Det ska jag göra idag på ett ungefär iaf :)

Nu ska ja göra mig ready, puss på er!

Inga kommentarer:

Provider