lördag 7 februari 2009

Fullt ös

Idag blir det fullt ös medvetslös...haha.

Ska fara iväg med FUB till S-viken för lite länsdans. Vi åker ca 13.45 och kommer hem igen 23.00 så det blir en låååång dag men det ska bli roligt oxå kommer att få träffa mycket trevligt folk och många av dom kommer att vara glada :)

Ska bli spännande att se hur det går till på sådana här evenemang så det blir en slags studieresa för min del.

Igår var det filmtajm här jag, Danne, Henke och Pernilla kollade på Lögn i helvete som är en teater med Peter Dalle och Robert Gustavsson den e såååå kanon bra, sen blev det Lösvikt med R. Gustavsson, hahaha Bertil var klart bästa grejorna på hela filmen skrattade så ja grät. Rekommenderas starkt att se.

Nu måste jag duscha och sen måste jag äta nått och sen blir de kläder på och iväg. Ska hämta folk 13.30

Älskar min Daniel han är bäst i världen!!!

Inga kommentarer:

Provider