torsdag 5 februari 2009

Torsdag

Börjar bli uttråkad på allt igen, vill att saker ska hända jag vill inte hamna i det här vardagslunken det e ju såå förbannat tråkigt men förhoppningsvis så börjar det hända grejor redan på måndag så det ska bli kul. Jag ska visa alla att jag kan klara av det är så trött på att höra vad jag ska göra och vad jag inte ska göra. Jag vet att folk vill mig väl men tro på mig i stället för att trycka ner mig.

Jag har för ett tag sen kommit på att jag passar inte för att jobba med vissa saker jag blir för trött i huvudet och känner att jag kan inte hålla humöret uppe för att klara av det. Man måste helt enkelt vara speciell för detta.

Nog om detta......

Nu ska ja duscha sen ska jag nog ta en prommis ner på stan måste komma ut känner jag.
Blir nog frukost ute på nått mysigt ställe :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Provider