onsdag 4 februari 2009

Onsdag

Ja idag blir det den vanliga stadsturen vild 12.30 snåret sen så ska vi iväg till mobackes och köpa blomma och sen bär de av till mamma och Ronney för chefen fyller nämnligen år idag så då blir det lite soppa och säkert nån god kaka som Sandra har fixat.

Vi måste tvätta snart..... kanske ska passa på att fixa en tid innan vi drar till stan. Såå jobbigt när man typ inte har nå kläder måste verkligen rensa ur garderoben har alldeles för mycket tröjor och sånt som jag aldrig använder, ska göra ett krafttag i morrn :)

Hoppas att Sandra och älskling vill följa med på kryssningen den 25 det vore mysigt tycker jag.

På lördag blir det en resa till S-viken där de vankas länsdans det är faktiskt väldigt skoj att se hur roligt våra ungdomar och vuxna som är utvecklingstörda ha så roligt och att för en stund få känna sig som vem som helst, där kan man snacka om glädje.

Nu ska ja klä mig sen måste de ätas nått.

Jag kan inte säga de för många gånger för den här karln är värd att uppmärksammas,
Älsklingen, jag älskar dig mest i hela världen utan dig vore jag ingenting. Tack för att du finns vid min sida!

Inga kommentarer:

Provider