söndag 3 maj 2009

En trevlig helg

Jag haft en kanon trevlig helg. I torsdags blev det party efter man hade hämtat Joel men det blev tidig hemgång. På fredagen blev det lugnt då mös bara jag och snutt och spelade spel.
Igår var jag med svärmor, Moa och Angelicka sen på kvällen så var vi på slottet och grillade först, jag löste korsord med Stig det var trevligt, efter lite mat och lite skitprat så drog vi till Lina där vi satt ett tag innan vi drog ner på sport in, där var det folkligt men mycke trevligt. Drog hem vid typ kvart i två då fick man åka med gunsan hem, vi åkte med henne hela kvällen :) Hon e ju störtskön hoppas hon finns kvar och kör ett tag till framöver.

Idag har man inte gjort så mycket men i morrn drar mitt projekt igång och det ser jag fram emot.

Nu e det hockey, HEJA SVERIGE!!

Inga kommentarer:

Provider