söndag 17 maj 2009

Söndag

OO idag sov jag länge men de va skönt jag kom hem vid ca halv tre oxå så. Nu har jag precis duschat sen ska jag ta itu med städning, det e så skönt när man inte har några planer en sån här dag, jag vill bara rå om mig själv och göra det jag vill inte ha en massa måsten...dom skjuter vi upp till morgondagen *haha* Nä men idag tänker jag göra det som faller mig in, passade på att göra en facial scrub nu när jag stod i duschen.

Småstadsliv 2 var rolig men jag tror jag måste se den fler ggr för att verkligen kunna sätta mig in i den, sen vill man ju se den hemma i lugn och ro då blir det som bäst. Man hade ju rejäla förväntningar på den här oxå, när man såg första så visste man ju inte alls vad det var för nått och då var de ju kanon men de e klart att jag ska köpa tvåan när den kommer på dvd oxå såklart.

Hade min småstadsliv tröja på mig igår både på bion och på tranan och snacka om att folk kollade men de va ju det man ville så:)

Nu ska ja fortsätta kolla på värsta familjen till det blir det lite skruvar!

Puss på er alla

Inga kommentarer:

Provider