söndag 10 maj 2009

Födelsedags helg

I fredags så var det ett födelsedags barn i Lottefors så då på eftermiddagen for jag dit och vi fick god smörgåstårta som mamma gjort den e bara bäst.

Igår var det full rulle för vid kvart över elva drog jag och Joel till Ljusdal där jag inhandlade present åt svägerskan sen drog vi på elgiganten och handlade en till present sen drog jag hem och duschade och fixade mig sen vid kvart över fem kom Henke och hämtade mig och skjutsade mig till partystället där satt vi och snackade skit och lirade även lite kubb, fy vad ja e kass på det men de e roligt å :)

Snart så ska vi käka med Henke och ev Joel och Lina på hamregrill sen vid 14 tiden e de fika dags hos Lina för hon fyller år idag, Grattis grattis!!

Funderar på att följa med Jessicas mamma inatt och hämta Jessica i Söderhamn det vore skoj men jag vet inte om jag kan hålla mig vaken så länge ikväll....

Nu blir det käk!

Inga kommentarer:

Provider