onsdag 27 maj 2009

Onsdag

Idag blir det den vanliga stadsturen sen efter den så vet jag inte riktigt vad vi skall göra, man kanske ska gå till teatern och höra om det blir nått byggprojekt i sommar får se om man orkar.

Vi har nu bestämt att ta bilen till Valla i helgen det kan bli mysigt att åka i vår egen takt och se lite annat oxå sen parkerar vi bilen vid Ulvslunda Slott där vi ska bo och därifrån förflyttar vi hos med buss/t-bana in till centrum där vi ska gå och kolla lite på fredagen.

I morgon skall vi bara vara chafförer på morgonen sen så skall vi nog packa och tvätta bilen måste jag göra, hmm man kanske skall fara ut till mamma i eftermiddag och dammsuga ur bilen jag har ju städat ur den men det e rätt mycket grus i den, kan ju vara skoj att åka runt i en fin bil i helgen :)

Nu skall jag duscha sen klä mig sen e de nästan dags att fara.

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Provider