måndag 22 december 2008

Beskåda din framtid




Japp jag fick ikväll chansen att se hur mitt liv kommer att vara om ca 20 år och det var inte dåligt kan jag lova :) Förutom att min karl kommer att vara otrogen och vi kommer precis vara i en skilsmässa och att jag kommer att ha en son som precis är i giftastagen. Men jag kommer att finna en toppen vän som jag har det helt kanon bra med.




Jag och Jessica har ikväll kollat på Heartbreak Hotel en film av Colin Nutley med Helena Bergström såå klart. En helt kanon tjejfilm men passar ändå de flesta skulle jag tro.





Karlar är ju roliga de tror att så fort dom höjer ett finger så ska vi komma rusandes till dom, sen tror dom att dom kan komma tillbaka till en när de passar JUST dom, varför är det så och varför är vi kärringar så dumma att vi tar tillbaka dom oxå bara för att dom vill det?





Jag tycker vi tjejer ska stå på oss och vara mer bestämda om oss själva och vårat liv, INTE anpassa oss till karlarna jämt.

Nu är jag nog redo för sängen tror jag.

Tack Jessica för en kanon kväll :)

Inga kommentarer:

Provider