fredag 19 december 2008

Vad var det jag sa?

Nu har jag slutat i skolan jag har släppt på alla spänningar och vad händer?

Jo jag blir sjuk..... än så länge är det bara halsont men det skulle inte förvåna mig om det blir värre...suck det är ju tur att det är några dagar kvar till jul så det kanske hinner gå över....

Idag ska jag vara hemma och ta det lugnt, jag ska leta efter mobil påsen där alla mina reserv telefoner skall ligga för jag har nämnligen köpt mig ett kontantkort så jag kan ringa och smsa som jag vill :)

Helgen blir lugn vi ska hem till mamma på söndag kl 10.00 och äta julfrukost med mammas och Ronneys grannar och Kerstin och Leif-Åke. De ska bli mysigt, kul att träffa bus Elisia:) Självklart skall mamma och Ronney vara med oxå :P

Hade tänkt att jag skulle ta en prommis idag men det är nog bättre att vara hemma och vila.

Jag drömde om pengar inatt....hmmm

Inga kommentarer:

Provider