torsdag 4 december 2008

Bitchveckan kör igång

Japp idag startar bitchveckan denna vecka har ja med all rätt att beté mig som en subba jag tror alla fattar varför :)

Fast idag beror det på trötthet oxå när jag vaknade så kände jag mig alldeles klen men de har gått över lite nu e jag bara trött i hjärnan för ja åkte te mamma i morse och pluggade och jag fick en hel del gjort.

Tidigt i säng ikväll blir de men jag måste packa innan ja slocknar, ska ta med lite smutstvätt te mamma...haha då blir hon väl glad tror ni inte?

Vet ej vad ja ska ha på mig på kvällen på båten än men jag får väl ta med mig lite olika kanske så får mamma säga sitt vad hon tycker. Eller jag kanske ska fråga Sandra i stället:)

Ska bli riktigt kul att umgås med dom och bara mysa.

Nu ska ja slöa lite till sen ska ja packa.

Inga kommentarer:

Provider