tisdag 2 december 2008

Tänk med hjärnan

Idag sa jag det som Moa upprepade gånger har sagt till mig: "Tänk med hjärnan" för så har hela min dag kännts när vi har talat om demenser. Vi fick göra ett test på varandra för att kolla hur de va med hjärnan...hehe alla klarade sig från demens.

Efter skolan så åt jag och snutt på max sen hämtade vi upp lill prinsessan och åkte ner på bibblan sen for vi hem och började leka frisör och där fick Danne läppglans, håret blåst och nagellack han blev såååå fin :)

Nu har ja nyss kommit hem från svärmor och Danne är med Henrik på dansuppvisning uppe på heden.

Hade tänkt plugga men ja e helt färdig i huvudet så jag får ta igen det i morgon och på torsdag. Tror denna vecka kommer att gå fort ändå sen på söndag smäller de :)

I helgen ska jag äntligen träffa mina syskonbarn först på fredag kommer Petra och sover med mig hos mamma till lördag sen på lördag kommer Sandra och sover över till söndag. Ska bli hel kul har inte varit med dom på evigheter jue.

Undra om man ska ta en liten sovmorgon i morgon eller tror ni det blir dumt?

Inga kommentarer:

Provider