lördag 27 december 2008

Julen över nu väntar ett nytt år

Ja då har alla julens dagar gått och de har varit mycket trevliga.

Julafton var vi först hos mamma och fick mat och klappar mer än vad jag hade förväntat mig fick jag och Daniel. Efter besöket hos mamma åkte vi till minneslunden där Åsa skulle sätta ljus och jag fick chans att säga god jul till pappa. Sedan bar det av till Daniels kusin Johnny och hans dam Annette plus deras två sötnosar Joakim och Angelica. Där fick vi ännu mer mat och fler klappar och mycket trevligt sällskap vi kom inte hem fören 23.30 så det var mycket roligt.

Juldagen vankades de fest här så på dagen var det bara att städa sen kl 17.50 ungefär ankom den första gästen och de var ju såklart Jessica senare anlände de fler. Vi hade rätt trevligt men de blev en tidigt kväll Joel var sist härifrån och då var klockan bara 01.00.

Annandagen då vaknade jag och hade lite ont i skallen och kände mig trött men då var det dags för bandy, Jessica min goa vän fixade biljett och det var en kanon match fyy fan vad bra ni spelade Bollnäs synd bara att domarna ska vara helt slut i huvudet men men. Jag är mycket stolt över mitt Bollnäs.

Idag skall vi städa upp från juldagen som inte har gjort än..... men de blir idag sen vet ja inte riktigt om det blir mat hos svärmor eller vad det blir. Känner inte för att göra någonting idag vill vila nu när de har varit fullt ös i tre dagar men men vila får man göra när man dör.

Älskar min Daniel han är det bästa jag har!

Inga kommentarer:

Provider