onsdag 15 april 2009

En ryckande uppstigning

Ja jag vaknade med ett ryck i morse och kom på att just fan jag skulle meddela Matte om platser till småstadsliv premiären, hann bara upp så får man ett sms av herrn och då hade de redan bokat så jag kastade mig på datorn och internet krånglar ju helt klart bara för att jag ska göra nått såklart men till slut så kommer jag in på hemsidan och bokar tre platser. Så är det nån som vill med och kolla på småstadsliv 2 i byn den 16 maj klockan 20.00 ring antingen mig eller Daniel.

Nu har så sitter man här och slöar och kollar på häxor rätt intressant men jag gillar inte Guillou som berättare men men.

Nu ska man väl få i sig lite frukost kanske, funderar starkt på att börja med pulver igen, jag vill bli smal.

Hoppas solen tittar fram idag för i eftermiddag ska vi grilla korv :)

Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Provider