söndag 12 april 2009

Påskdagen

Ja snart var denna påskhelg över men jag har haft kanon skoj. I fredags så var vi ju först på hattparaden och sen drog jag iväg till Linda och där var det en hel del folk så det var roligt att träffa dom och prata lite skit, sen drog jag vidare hem typ fast i huset mittemot där nu Lina bor och hon hade inflyttningsfest, där var det oxå en hel del folk men de flesta drog ner till tranan men vi var några tappra själar som var kvar i nån timme till och surrade.

Igår så var vi hemma hos mamma och åt påsklunch och sen blev de fika hos svärmor, sen körde vi Joel och Matte till björktjära och sen åkte jag och älsklingen till hemköp för att handla lite. Vi kom hem och vi åt lite pizza och kollade på beck, sen vid nio snåret så tyckte Joel att jag skulle komma upp till festen så det gjorde jag för jag kände mig så rastlös hemma. Drog dit iaf och var där i typ två timmar sen bar det av ner på sport in. Hade faktiskt riktigt trevligt heeela kvällen kan ju ha berott på sällskapet :)

Idag så verkar det som att det blir mat hos svärmor sen så ska ja nog åka upp till syrran och umgås lite med mina syskonbarn :)

Nu duschen!

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Provider