torsdag 9 april 2009

Gäsp

Jag fattar inte att jag bara sitter och gäspar hela tiden jag har ju sovit som en gris inatt, jaja det kan väl bero på att jag har slöat till nu i soffan. Snart ska ja klä mig och äta lite sen blir det städning här för nu börjar det se ut som tredje världskriget här.

Blir nog lite partaj för mig i morrn fast jag kör på det alkoholfria alternativet sååå himla skönt och bra tycker jag, man vill ju träffa folk ändå lixsom.

Var in på Bobbys sida och nu kan jag säga att jag är riktigt sugen på att klippa och fixa mig hos han kan ja säga och nej ja e inte kändiskåt utan jag tror att han kan få mig att känna mig riktigt nöjd och hos han kan man våga exprementera mer. Jag får väl satsa på att fixa mig hos han om det nu blir så att jag hamnar i Sthlm.

Nä nu ska ja rycka upp mig!

Ha en kanon bra dag och Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Provider