lördag 25 april 2009

Grymt

Så grymt bra att Sverige satte segern med hela 7-1 mot österrike, dom var kanon bra våra grabbar, gick ut stenhårt i första, lite segare i andra men i tredje då jäklar small de till och fyra nya mål kom in i kassen :)

Det var bara jag och älsklingen som ville kolla ikväll på hockeyn men det var mysigt så, i morrn ska vi grilla och äta potatisgratäng till det, det kommer bli kanon götta.

Jag och älskling måste verkligen fixa till vår sov situation just nu så på måndag får det bli krafttag, men det e ju inge fel att sova på golvet heller:)

Har verkligen hittat tillbaka nu jag, jag fatta inte ett tag vad jag ens tänkte för tankar sååå himla dumt. Nu får jag det här sköna pirret i kroppen och ett stort leende på mina läppar så fort jag tänker på min snutt, han är verkligen bäst i hela världen :)

Hahaha, jag och älsklingen har det verkligen bra nu, jag är lycklig hoppas det är ömsesidigt.....

Nä om man ska ta och lägga sig nu så man orkar med morgondagen.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Provider