tisdag 7 april 2009

Inget månadskort men piller

Japp igår morse så ringde jag hälsocentralen och fick tid snabbt för att lämna prov, jag åkte dit och gjorde de och pratade med läkare och jag har UVI såklart så nu käkar man penicillin till på söndag så inget festande denna helg då vilket känns rätt så skönt.

Linda W kommer ju hem hit och ska ha partaj på fredagen plus att Lina har inflyttningsfest, klockan 21.00 är vi klar på tranan..... hmm men de e väl bara att åka runt på turné :)

På lördag på dagen så skall vi till mamma och äta lite påskmat så då ska Sandra och Petra få varsitt påskägg :) Frågan är bara vad man ska stoppa i äggen tänkte att de kan ju vara roligt att få nått annat än godis.

Ska köpa månadskort idag eller i morrn vi får se. Blev så mycket annat nu så men jag ska komma igång med träning det är ett måste!

Nu så ska ja kolla vidare på tv och äta ett wienerbröd :)

2 kommentarer:

Mamma Su sa...

Din stackare, har du fått UVI vad tråkigt. Har du mycket ont? Vi lider med dig. Kram från oss.

Ika sa...

Det är ingen fara just nu, hoppas pillren får bort det bara äter nån ny sort som jag aldrig ätit förr så vi får väl se. De upptäckte blod i urinen och då blev jag orolig men som tur va så var det bara lingonveckan som knackade på.

Provider